Včera som sa chystal variť punč. Neoddeliteľnou súčasťou tohto tradičného vianočného nápoja je aj škorica. Vybral som sa teda do obchodu, že kúpim. Na moje veľké prekvapenie som sa dozvedel, že nemajú. V druhom reťazci som dopadol podobne. Až v tom treťom sa mi škoricu celú podarilo nájsť.
Aj samotné hľadanie bolo náročné. Regál plný korení viacerých značiek (možno aj 6) a každá ponúka to isté. Tak som išiel rad za radom a v dvoch obchodoch som nenašiel. V každom som pritom strávil asi 10 minút, lebo po prvom neúspešnom hľadaní som neveril, že nemajú a tak som išiel znova. A nebol som jediný, hľadali sme traja. Potom išla okolo zamestnankyňa a tá nám povedala, že nemajú. Pred niekoľkými týždňami som išiel robiť zemiakový šalát. Zemiaky sa nám minuli a tak som sa vybral do obchodu. Ako to tam vyzeralo vidíte na fotke. proste nemali.
Áno, v dnešnej dobe sa s vetou "NEMÁME!" nestretávame tak často ako v dobe minulej. Máme tu však nový fenomén. "NEMÁME!" od predavačky sa zmenilo na "NEMÁME NA TO!" v našej peňaženke.