reklama

NEMÁME!

Tí skôr narodení si na túto tradičnú odpoveď predavačov za socializmu určite spomenú. Raz neboli mandarínky, inokedy toaletný papier, potom zase bicykle, či babety.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Včera som sa chystal variť punč. Neoddeliteľnou súčasťou tohto tradičného vianočného nápoja je aj škorica. Vybral som sa teda do obchodu, že kúpim. Na moje veľké prekvapenie som sa dozvedel, že nemajú. V druhom reťazci som dopadol podobne. Až v tom treťom sa mi škoricu celú podarilo nájsť. 

Aj samotné hľadanie bolo náročné. Regál plný korení viacerých značiek (možno aj 6) a každá ponúka to isté. Tak som išiel rad za radom a v dvoch obchodoch som nenašiel. V každom som pritom strávil asi 10 minút, lebo po prvom neúspešnom hľadaní som neveril, že nemajú a tak som išiel znova. A nebol som jediný, hľadali sme traja. Potom išla okolo zamestnankyňa a tá nám povedala, že nemajú. Pred niekoľkými týždňami som išiel robiť zemiakový šalát. Zemiaky sa nám minuli a tak som sa vybral do obchodu. Ako to tam vyzeralo vidíte na fotke. proste nemali.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Áno, v dnešnej dobe sa s vetou "NEMÁME!" nestretávame tak často ako v dobe minulej. Máme tu však nový fenomén. "NEMÁME!" od predavačky sa zmenilo na "NEMÁME NA TO!" v našej peňaženke.

Tadeus Patlevič

Tadeus Patlevič

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som rodený Bratislavčan - Staromeštan, ktorému rodičia a hlavne starí rodičia od detstva vštepovali vlastnosti ako česť, slušnosť, úcta, spravodlivosť či morálka. V dnešnom svete sa mi s nimi žije ťažko, ale čo mám robiť, keď ich mám hlboko vryté v srdci aj v hlave. Mnohí mi vravia , že ľudia ako ja už neexistujú, ale ja sa nádejám, že to nie je pravda a že takí sú. A práve kvôli nim zakladám tento blog....a z rovnakého dôvodu kandidujem ako nezávislý kandidát bez straníckej podpory a bez straníckej minulosti na poslanca do mestského zastupiteľstva v Bratislave za Staré Mesto Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu