reklama

Nezamestnanosť - najzávažnejší problém na Slovensku

prečítal som si blog November 1989 v zrkadle verejnej mienky: zisky, straty, vyhliadky. Blog bol zverejnený pod hlavičkou IVO a jeho autorom je Zora Bútorová (áno, manželka poradcu prezidenta Martina Bútoru. áno matka komunálneho poslanca Ivana Bútoru). Blog ma zaujal a bol pekne spracovaný. Aj čísla vyzerali realisticky. Určite doporučujem prečítať.  Za najzávažnejší problém na Slovensku je považovaná už veľa rokov nezamestnanosť. A koľko percent slovákov ju považuje za vážny problém? Momentálne 71%.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

2014 - nezamestnanosť - 71%
2013 - nezamestnanosť - 71%
2012 - nezamestnanosť - 64%

...

1989 - nezamestnanosť - 0%
1988 - nezamestnanosť - 0%
...

Vidno, že predtým nás nezamestnanosť netrápila, lebo sme o nej nevedeli. Od 1948 sme na ňu úplne zabudli. Takmer nikto z tých, čo štrngali na námestí nezamestnanosť nechcel, ale nikto nás pred ňou nevaroval. Na tribúnach sa viedli reči len o slobode a my sme po nej tak dlho a tak veľmi túžili. Voči ostatnému sme ostali slepí a hluchí (ale veď hádam okrem Karla Kryla nás nikto neupozorňoval na to, čo príde)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes ťa nikto za protištátne reči nepošle do Jáchymova. Dnes stačí, keď povieš pravdu a ty aj tvoja rodina môže upadnúť do existenčných problémov. Tí čo kradnú a klamú sa boja pravdy a preto ju musia odstrániť. Najlepšie už v zárodku. Pozdravujem a vzdávam hold Otovi Žarnayovi a ďalším, čo im je pravda a česť tou najprirodzenejšou vecou na svete. "Nebát se a nekrást" vravieval pán T.G.Masaryk.

Počujete páni z ľavice? Počujete páni z pravice? NEBÁT SE A NEKRÁST!

Tadeus Patlevič

Tadeus Patlevič

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som rodený Bratislavčan - Staromeštan, ktorému rodičia a hlavne starí rodičia od detstva vštepovali vlastnosti ako česť, slušnosť, úcta, spravodlivosť či morálka. V dnešnom svete sa mi s nimi žije ťažko, ale čo mám robiť, keď ich mám hlboko vryté v srdci aj v hlave. Mnohí mi vravia , že ľudia ako ja už neexistujú, ale ja sa nádejám, že to nie je pravda a že takí sú. A práve kvôli nim zakladám tento blog....a z rovnakého dôvodu kandidujem ako nezávislý kandidát bez straníckej podpory a bez straníckej minulosti na poslanca do mestského zastupiteľstva v Bratislave za Staré Mesto Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu