reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tadeus Patlevič

Tadeus Patlevič

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som rodený Bratislavčan - Staromeštan, ktorému rodičia a hlavne starí rodičia od detstva vštepovali vlastnosti ako česť, slušnosť, úcta, spravodlivosť či morálka. V dnešnom svete sa mi s nimi žije ťažko, ale čo mám robiť, keď ich mám hlboko vryté v srdci aj v hlave. Mnohí mi vravia , že ľudia ako ja už neexistujú, ale ja sa nádejám, že to nie je pravda a že takí sú. A práve kvôli nim zakladám tento blog....a z rovnakého dôvodu kandidujem ako nezávislý kandidát bez straníckej podpory a bez straníckej minulosti na poslanca do mestského zastupiteľstva v Bratislave za Staré Mesto Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Takuto demokraciu by som chcel.

Tadeus Patlevič

Politika Takuto demokraciu by som chcel.

Pacilo by sa mi, keby Slovensko dozrelo na realnu demokraciu. Keby sme tu mali naozaj demokraticky system, na ktory by mali obcania realny dosah. Nielen raz za 4 roky ked su volby. Nech tu neplati vyhraj volby a mozes vsetko.

  • 25. mar 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 383x
  • 1
Dôchodcovský šprint - samozrejme, že zadarmo.

Tadeus Patlevič

Dôchodcovský šprint - samozrejme, že zadarmo.

Na hlavnej stanici v Bratislave som si všimol dôchodcu bežiaceho s taškami. Pýtal som sa prečo neprišiel skôr. Realita ma zaskočila.

  • 7. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 648x
  • 2
Ako sa stať (protizákonne) vojenským KAPITÁNOM.

Tadeus Patlevič

Ako sa stať (protizákonne) vojenským KAPITÁNOM.

V poslednej dobe sme svedkami hystérie okolo novej vojenskej hodnosti predsedu SNS pána Danka. Prebehlo získanie tejto hodnosti v súlade so zákonmi? Podľa mňa nie. Vysvetlím prečo.

  • 28. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 468x
  • 0
Zákaz používania pyrotechniky v Bratislave

Tadeus Patlevič

Zákaz používania pyrotechniky v Bratislave

Človek sa má právo mýliť a meniť svoje názory. A môj názor na zákaz používania pyrotechniky v Bratislave sa zmenil dokonca niekoľkokrát.

  • 3. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 254x
  • 1
Zákaz parkovania na chodníku? Áno, či nie?

Tadeus Patlevič

Zákaz parkovania na chodníku? Áno, či nie?

Občanov trápi parkovanie na chodníkoch. Nikde mimo Slovenska to údajne nie je povolené. Ja si myslím, že zákaz parkovania na chodníkoch je nezmysel...

  • 25. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 370x
  • 6
reklama
Downhill bike Bratislava 2015 vs. demonštranti - pravda o zrušení pretekov

Tadeus Patlevič

Downhill bike Bratislava 2015 vs. demonštranti - pravda o zrušení pretekov

20.6.2015 sa toho v Bratislave dialo veľa. Zasadal tu GLOBSEC. A aj Vyšehradská 4. Prebiehala demonštrácia proti islamizácii a prisťahovalectvu a zároveň antidemonštrácia. A okrem toho tu prebiehal pretek DOWNHILL BIKE....

  • 24. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 576x
  • 4
električka v petržalke. búrajú to čo postavili

Tadeus Patlevič

električka v petržalke. búrajú to čo postavili

nie je to tak dávno petržalke postavili obratisko pre električky...

  • 19. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 862x
  • 4
Referendum o ochrane rodiny prinesie nenávisť a bude polarizovať

Tadeus Patlevič

Referendum o ochrane rodiny prinesie nenávisť a bude polarizovať

Zamýšlal som sa nad dopadmi referenda, ktoré nás čaká. Nie o to, čo spôsobí jeho výsledok, ale o to, čo spôsobí jeho konanie sa. V tomto referende totiž nepôjde o to, kto bude hlasovať ZA a kto PROTI, ale o to kto hlasovať bude a kto ostane doma a hlasovať nebude. A v tom vidím veľký problém a očakávam medzi ľudmi nenávisť a polarizáciu. Najmä na vidieku...

  • 16. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 642x
  • 96
Nezamestnanosť - najzávažnejší problém na Slovensku

Tadeus Patlevič

Nezamestnanosť - najzávažnejší problém na Slovensku

prečítal som si blog November 1989 v zrkadle verejnej mienky: zisky, straty, vyhliadky. Blog bol zverejnený pod hlavičkou IVO a jeho autorom je Zora Bútorová (áno, manželka poradcu prezidenta Martina Bútoru. áno matka komunálneho poslanca Ivana Bútoru). Blog ma zaujal a bol pekne spracovaný. Aj čísla vyzerali realisticky. Určite doporučujem prečítať.  Za najzávažnejší problém na Slovensku je považovaná už veľa rokov nezamestnanosť. A koľko percent slovákov ju považuje za vážny problém? Momentálne 71%.

  • 8. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 060x
  • 23
NEMÁME!

Tadeus Patlevič

NEMÁME!

Tí skôr narodení si na túto tradičnú odpoveď predavačov za socializmu určite spomenú. Raz neboli mandarínky, inokedy toaletný papier, potom zase bicykle, či babety.

  • 7. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 774x
  • 1
reklama
mame tu moratorium. KONECNE

Tadeus Patlevič

Politika mame tu moratorium. KONECNE

oficialne 2 tyzdne (ale u mnohych kandidatov niekolko mesiacov) tu zurila predvolebna kampan. vzhladom na pocty kandidatov mala obrovske rozmery. polnocou z 12. na 13. 11. sa vsetko skoncilo.

  • 12. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 473x
  • 1
Porušovanie volebného zákona? Prečo nie. Aj tak sa na Vás nemá kto sťažovať.

Tadeus Patlevič

Politika Porušovanie volebného zákona? Prečo nie. Aj tak sa na Vás nemá kto sťažovať.

Ako je to s porušovaním volebného zákona? Kto a kam sa vlastne môže sťazovať? Občan relevantne nikde a nikam. Nezávislý kandidát tiež nie. A kde niet žalobcu, niet ani vinníka. Smutné, ale pravdivé :(

  • 12. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 479x
  • 0
diery vo volebnom zakone? smutne, smutne, smutne, ...

Tadeus Patlevič

Politika diery vo volebnom zakone? smutne, smutne, smutne, ...

Podľa zákona o voľbách do orgánov samosprávy obcí trvá volebná kampaň k obecným voľbám od 29. októbra od 7:00 do štvrtka 13. novembra do 7:00. Následne sa začne informačné moratórium. Moratórium trvá aj počas samotných volieb, až do zatvorenia volebných miestností, teda aj v sobotu 15. novembra do 20:00. Počas moratória je zakázané v rozhlasovom a televíznom vysielaní, v hromadných informačných prostriedkoch, v budovách, kde sídlia okrskové volebné komisie a v ich bezprostrednom okolí, vysielať alebo zverejňovať informácie o politických stranách a nezávislých kandidátoch v ich prospech alebo v ich neprospech slovom, písmom, zvukom alebo obrazom

  • 12. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 318x
  • 0
Keď si poviete, že nastal čas kandidovať...

Tadeus Patlevič

Keď si poviete, že nastal čas kandidovať...

jedneho dna som videl v televizii prezidenta, ktory vyzval ludi, aby boli aktivny a konali. do toho sa mi od otcovej znamej dostala do ruky fotografia obchodu s potravinami mojho stareho otca z roku 1948 (ten obchod bol na pilarikovej ulici a musel ustupit vystavbe prijazdu na most snp. este predtym bol komunistickym rezimom zhabany). videl som budovu na ktorej bola tabula s menom mojho dedka a bol som plny emocii a ociach som mal slzy(to je na dlhsie rozpravanie). vtedy som si uvedomil ze nastal cas...

  • 11. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 387x
  • 0
električková linka Pressburg - Engerau

Tadeus Patlevič

električková linka Pressburg - Engerau

vsetci netrpezlivo cakame na obnovu stareho mosta. ja osobne kvoli lavke, lebo som nou rad prechadzal ponad dunaj. dnes ale chcem napisat kratky text k elektricke...

  • 10. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 714x
  • 0
reklama
Tarifikacia parkovania v centre Bratislavy

Tadeus Patlevič

Politika Tarifikacia parkovania v centre Bratislavy

donedavna sa v centre Bratislavy parkovalo na karticky. parkovanie sa dalo nastavit v nasobkoch celych hodin. ako huby po dazdi ale vyrastli automaty. A zmenili sa aj tarifikacie. Ake su teda moznosti platenia za parkovanie?

  • 11. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 696x
  • 5
nove automaty na parkovanie v centre Bratislavy

Tadeus Patlevič

nove automaty na parkovanie v centre Bratislavy

v starom meste v Bratislave instalovali nove parkovacie automaty. nebudem sa rozpisovat o tom, ako na tom zaraba sukromna firma ani o tom, ze su to zastarale typy, ktore nevydavaju mince, ani o tom ze parkovanie zdrazelo (az na velmi specificke vynimky).

  • 10. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 897x
  • 7
Krásnohorská ulica - jazykové okienko

Tadeus Patlevič

Krásnohorská ulica - jazykové okienko

viaceré ulice v Bratislave - Petržalke dostali názvy po sloveských hradoch a zámkoch. Máme tam Betliarsku, Strečniansku, Tematínsku ..... a aj Krásnohorskú. Je to ale správny názov?

  • 9. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 807x
  • 4
môžu byť komunálne voľby 2014 zákonné?

Tadeus Patlevič

Politika môžu byť komunálne voľby 2014 zákonné?

Môžu ešte vôbec byť komunálne voľby 2014 zákonné a platné? Predvolebné kampane bežia v plnom prúde, z bilboardov na nás hľadia desiatky kandidátov, na internete na nás vyskakujú okná s kandidátmi, na podujatiach (napr. hody či vinobranie) nájdete viaceré stánky s kandidátmi a ich pomocníkmi v tričkách s menami, ktorí Vám ponúkajú tlačové materiály o kandidátoch a k tomu prípadne aj nejaké darčeky. Čo na to ale hovorí zákon?

  • 9. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 133x
  • 3
volby nie su futbal

Tadeus Patlevič

Politika volby nie su futbal

futbal sa hra 11 proti jedenastim. pri volbach to tak nie je. obcas v nich stoji jednotlivec proti politickej strane. jednotlivec si musi vsetko zabezpecit sam a z vlastnych zdrojov, strana ma cely rad spolupracovnikov a rozne zdroje. to ako by hral futbal 1 proti 11tim. to by bol masaker a nie futbal.

  • 7. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 341x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu