reklama

volby nie su futbal

futbal sa hra 11 proti jedenastim. pri volbach to tak nie je. obcas v nich stoji jednotlivec proti politickej strane. jednotlivec si musi vsetko zabezpecit sam a z vlastnych zdrojov, strana ma cely rad spolupracovnikov a rozne zdroje. to ako by hral futbal 1 proti 11tim. to by bol masaker a nie futbal.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

este horsie je , ked proti jednotlivcovi stoji zoskupenie 2, 3, ci 8ich politickych stran. v takom pripade hovorit o fair play vobec nemozno .

jednotlivec ma len jedinu vyhodu, ze bojuje za svoje idealy a nie je za to nikomu zaviazany a nemusi niekolkonasobne splacat pozicany dlh formou "stranickeho" hlasovania. aku ma ale sancu, ze sa k hlasovaniu vobec dostane? ze sa dokaze v pretlaku informacii a reklamy dostatocne zviditelnit a prezentovat svoje nazory a postoje. aj na to by mali volici mysliet, ked idu k hlasovacim miestnostiam.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

ps: dajte sancu nezavislym...

ps: na zlodejine sa skor dohodnu 2-3 niekomu zaviazane skupinky ako 45 jednotlivcov, nemyslite?

Tadeus Patlevič

Tadeus Patlevič

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som rodený Bratislavčan - Staromeštan, ktorému rodičia a hlavne starí rodičia od detstva vštepovali vlastnosti ako česť, slušnosť, úcta, spravodlivosť či morálka. V dnešnom svete sa mi s nimi žije ťažko, ale čo mám robiť, keď ich mám hlboko vryté v srdci aj v hlave. Mnohí mi vravia , že ľudia ako ja už neexistujú, ale ja sa nádejám, že to nie je pravda a že takí sú. A práve kvôli nim zakladám tento blog....a z rovnakého dôvodu kandidujem ako nezávislý kandidát bez straníckej podpory a bez straníckej minulosti na poslanca do mestského zastupiteľstva v Bratislave za Staré Mesto Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu