reklama

Takuto demokraciu by som chcel.

Pacilo by sa mi, keby Slovensko dozrelo na realnu demokraciu. Keby sme tu mali naozaj demokraticky system, na ktory by mali obcania realny dosah. Nielen raz za 4 roky ked su volby. Nech tu neplati vyhraj volby a mozes vsetko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Asi nie sme natolko zreli ako svajciari, ale aj oni nejak zacinali a na zaciatku neboli dokonali. Myslim, ze Slovensku by pomohlo mat referendum kazde 2 alebo 3 mesiace kde by sa rozhodovalo o celospolocenskych otazkach. Kde by bol kazdy politik a verejny cinitel rychlo a efektivne kontrolovany, a ked bude treba tak aj odvolatelny zo svojej funkcie. Kde by sa na zmenu nemuselo cakat roky. Kde by referendum nebolo podmienene 50% ucastou (ta by sa casom dosiahla) ale platilo by za akejkolvek ucasti podobne ako dnes platia volby. Takto si ja predstavujem realnu demokraciu. Dnesny zastupitelsky system je partokraciou a je prezity. Zlyhal. Uz nestaci. Neriadia nas odbornici, ale lojalny stranici, reps nominanti stran a ti neplnia volu obcanov, ale volu vodcov stran a co je horsie najma volu financnych podporovatelov stran. A zaujmy tychto podporovatelov su odlisne od zaujmov obcanov.

Tadeus Patlevič

Tadeus Patlevič

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som rodený Bratislavčan - Staromeštan, ktorému rodičia a hlavne starí rodičia od detstva vštepovali vlastnosti ako česť, slušnosť, úcta, spravodlivosť či morálka. V dnešnom svete sa mi s nimi žije ťažko, ale čo mám robiť, keď ich mám hlboko vryté v srdci aj v hlave. Mnohí mi vravia , že ľudia ako ja už neexistujú, ale ja sa nádejám, že to nie je pravda a že takí sú. A práve kvôli nim zakladám tento blog....a z rovnakého dôvodu kandidujem ako nezávislý kandidát bez straníckej podpory a bez straníckej minulosti na poslanca do mestského zastupiteľstva v Bratislave za Staré Mesto Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu